brutna naglar och trötta ögon.
2009-05-13 / 21:29:27 / Allmänt

jag är trött, skulle behöva sova i dagar känns det som, eller inte.. kanske bara ligga ute i solen och slappa en dag?.. det låter det. Börjar kännas lite vemodigt, sista veckan på praktiken. och bara två dagar kvar nu.. urschursch. vill inte slut!.. Men ska ringa efter sommaren och då kan jag troligtsvis komma in som vikarie! :).. hopps att det är någon som slutar, så att det blir en vikarieplats ledig. dom har så mkt vikarier.. menmen.. nu ska jag skriva lite på mina apuuppgifter som jag aldrig kommer till skot med.

Ögonen är trötta av både vakenhet och några tårar.



Idag som så många av dom närmaste dagarna har tankarna gått till Johanna och hennes familj.
<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: