Fredag, ochelinärtrötttrött
2009-05-08 / 21:34:56 / Allmänt

huh, jag är trött. Filip sitter och spelar uno med erik och tobias och så gluttar vi på hockeyn, men går inget bra för Sverige. jäkla dåligt tror jag ska ställa upp som målvakt så tävker jag ju buren och det inte kommer in några puckar iaf. Det vore j en ide, ellerhur ?.. haha.

ännu en veca på praktiken har gått, herregud vad det flyter fort. Nästa vecka är den sista. och det kommer bli tråkigt att sluta. trivs juså bra.. och skulle verkligen vilja jobba där. menmen..

Börjar få lite små panikkänslor för hösten, huh :/.. vill verkligen ha jobb.. men det är så svårt att komma in på olika ställen, och jag blir så nervös och tvivlar på mig själv. suck.

Men nu ska jag gå och ta bort mitt smink, dricka lite och sen försöka få älskling att mysa lite med mig.. men jag somnar nog närsomhelst.. Igår somnade jag i soffan under hockeymatchen, sedan vägrade jag tydligen att gå bort därifrån så jag låg och sov på soffan halva natten tills jag vaknade och gick upp till sängen..

idag var jag föresten imjölby och träffade Jojjo ochEmma, mysmys!.. fikade och uppdaterade oss lite :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: