åh, Fredag!
2009-04-17 / 12:18:12 / Allmänt

skönt med fredag, vilket innebär mys med pälsk.
ursch jag fattar inte vad det är med mig, jag kan verkligen sova hur länge som helst!.. jag förstår inte. blä på mig.
dagarna bara försvinner.. och jag har inte lust att göra någonting. tråkig känner jag mig. Borde gå ut i det fina vädret oc få i i mig lite energi.. men det är så mkt annat jag behöver göra.. men jag kommer aldrig tillskott..

Får väll ta tag i skolarbeten nästa vecka då jag är "skolfri".. fast vi ska ju till götet på mässa, och så ska jag till tandläkaren. Stackars mig, vet att jag har hål!. :/ .. huh..

Å filips mamma åker till ullared idag, jag vill med åka!!.. blä!.. villvillvill..
men jag ska iaf skicka med lite grejer jag vill ha.. sånt som kan gå åt.
- hårspännen
- hårtoffsar
- ansiktsinpackning
- hårinpackning
- trosor
- leggins

Så får hoppas att någonting kommer med i kassarna hem, man kan ju alltis hoppas!..

Tänkte föresten lägga in lite bilder, för av den varan är det dåligt.. eller av bloggandet övet huvudtaget är det dåligt!
lite görberedelser inför wooook ;D... mums..
Och några nyinskaffade scarfs och sjalar ;D


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: